Αναπληρώτρια Καθηγήτρια Εκπαιδευτικής Ψυχολογίας,
Τμήμα Ψυχολογίας, Πανεπιστήμιο Κρήτης
Σπούδασε Ψυχολογία στο Τμήμα Ψυχολογίας του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Στη συνέχεια στο ίδιο τμήμα, πραγματοποίησε τις μεταπτυχιακές της σπουδές ειδίκευσης στην Σχολική Ψυχολογία, καθώς και τη διδακτορική της διατριβή στο πεδίο της Εκπαιδευτικής Ψυχολογίας. Μερικά από τα πρόσφατα ερευνητικά της προγράμματα: Neo-PRISM-C: NEurodevelopmental Optimal-Predictors, Risk factors, and Intervention from a Systems approach to Maladjustment in Children, Marie Skłodowska-Curie Actions-Innovative Training Networks (ITN); Εκπαίδευση παιδιών ΡΟΜΑ στη περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας, Αττικής και Νοτίου Αιγαίου, σε συνεργασία με το Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Ψυχολογίας και Κέντρο Διαπολιτισμικής Αγωγής.
Είναι υπεύθυνη συντονισμού, διαχείρισης και έρευνας για τα 8 Προγράμματα (Erasmus +, Marie Curie και προγράμματα του Πανεπιστημίου Κρήτης) από το 2016 έως σήμερα. Τα ερευνητικά της ενδιαφέροντα περιλαμβάνουν θέματα σχετικά με τις τρέχουσες τάσεις στη σχολική και εκπαιδευτική ψυχολογία, όπως η προαγωγή της ψυχικής υγείας, η ανάπτυξη και εφαρμογή τεκμηριωμένων προγραμμάτων παρέμβασης στη σχολική κοινότητα, τα κίνητρα, η ψυχοσυναισθηματική προσαρμογή παιδιών με συναισθηματικές, συμπεριφορικές και μαθησιακές δυσκολίες. αποτελεσματικά και ανθεκτικά σχολεία και παροχή υπηρεσιών ψυχικής υγείας με χρήση τεχνολογίας. Από τις ξενόγλωσσες επιστημονικές της δημοσιεύσεις, 9 καταγράφονται στη βάση Scopus (12/2022). Έχει δημοσιεύσει αρκετά άρθρα, κεφάλαια βιβλίων σε εθνικά και διεθνή περιοδικά και εγχειρίδια και έχει συμμετάσχει σε πληθώρα συνεδρίων στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Η βάση του Google Scholar καταγράφει 467 βιβλιογραφικές αναφορές στο έργο της και h-index 9.