Skip to main navigation Skip to main content Skip to page footer

ΠΜΣ Προαγωγή & Αγωγή Υγείας

ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΑΡΑΠΟΝΩΝ

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΠΑΡΑΠΟΝΩΝ

Στο πλαίσιο της ενίσχυσης της φοιτητο κεντρικής εκπαιδευτικής διαδικασίας, αλλά και των αρχών της διαφάνειας και λογοδοσίας, έχει υιοθετηθεί η  «Διαδικασία Διαχείρισης Παραπόνων» των μεταπτυχιακών φοιτητών/φοιτητριών της  Ιατρικής Σχολής ΕΚΠΑ. Η συγκεκριμένη διαδικασία αφορά σε όλα τα παράπονα που άπτονται της ποιότητας των παρεχόμενων από το ΔΠΜΣ της Ιατρικής Σχολής εκπαιδευτικών υπηρεσιών. 

Για την καταγραφή των παραπόνων και των ενστάσεων των φοιτητών/τριών του ΔΠΜΣ ΠΡΟΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ είναι διαθέσιμο σε ηλεκτρονική μορφή το «Έντυπο Υποβολής Παραπόνων» το οποίο συμπληρώνει ο φοιτητής/τρια.

Ο Ακαδημαϊκός Σύμβουλος αφού εξετάσει το παράπονο προβαίνει σε όλες τις απαραίτητες ενέργειες και ενημερώνει τα όργανα του ΔΠΜΣ.  Οι Ακαδημαϊκοί Σύμβουλοι δύνανται να προτείνουν λύσεις σε ζητήματα που αφορούν ακαδημαϊκά, εκπαιδευτικά ή διοικητικά ζητήματα. Για παράπονα σχετικά με την Ακαδημαϊκή διαδικασία οι φοιτητές/τριες οφείλουν να απευθύνονται αρχικά στον Ακαδημαϊκό Σύμβουλο που έχει ορισθεί και στη συνέχεια στα υπόλοιπα θεσμοθετημένα  όργανα του ΔΠΜΣ.

Tο ΔΠΜΣ ΠΡΟΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ στο πλαίσιο της προστασίας των προσωπικών δεδομένων των φοιτητών/τριών, αρχειοθετεί και διαχειρίζεται τις πληροφορίες που αφορούν τα προσωπικά τους δεδομένα (στοιχεία επικοινωνίας, μητρώο βαθμολογιών και άλλα προσωπικής φύσης δεδομένα) σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία.

 

Οι φοιτητές αφού συμπληρώσουν το έντυπο υποβολής παραπόνων το υποβάλλουν στη Γραμματεία του ΠΜΣ:

chsr@med.uoa.gr

Έντυπο υποβολής παραπόνων (PDF)